vågen jävlas med mig!

När jag äntligen packat klart och pratar med carro kommer jag på att det skulle vara smart att väga väskan. 35. 35 jävla kilo! Hur ska jag bli av med 15 kilo!? Och nu kommer jag bara på saker jag glömt och MÅSTE ta med... tar ut något och lägger i något annat. Hum kommer jag att lyckas ta mig förbi spärrarna på flygplatsen? Det löser sig nog, ska dumpa över lite saker i Carros väska imorgon :) Nu ska jag glömma bort mina pcknisngs problem och bara vara glad att jag ska åka till Paris och Jersey med min kära vän i tre veckor! Och bara njuta! O justeja jag glömde nästan baby oil ;) De var nära! Nu ska jag bara hitta plattången och min packning är ultimat!! moahaha imorgon ska de raggas fransmän så se upp!

Så här glad är jag nu!

/ Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0