Hemma från rörig verklighet

Nu är jag hemma efter en ganska dramatisk promenad mot buss stationen. Jag små sprang i min vita fladdriga klänning i spö regnet. Jag fick ganska många blickar...
Jag har sovit hos Erika med mycket te drickande och snacks och varit på Oas och härliga Åh! Våra konfirmandrar var så otroligt duktiga idag, jag känner mig så stolt över dem! Min högsta önskan för dagen var att kunna krympa de fina konfirmandrarna och stoppa ner allihopa i en hamsterbur och ta med hem. Tänk bara va uppiggande att kolla på!






FYRA DAGAR KVAR TILLS JAG OCH CARRO ÅKER, GALET! jag har verkligen mycket att göra dessa dagarna. Det krävs glass...
/Ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0