EN DAG KVAR

Hela golvet är fullt med kläder och saker, resväskan står öppen och packningslistan ligger framme. Känns så sjukt bra, måste jag faktist säga. Idag ska jag packa, idag finns det liksom inga undanflykter längre. Men borde inte ta sådär överdriven lång tid, det svåraste är bara att bestämma vlken väska jag ska ha som handbagage.

Det enda jag ska hinna med idag förutom packningen är en tur i knalleland med Ella. Jag har lyckats låsa ett minnerkort som de på siba ska hjälpa mig att låsa upp, hade jag tänkt. Hurfan lyckas man låsa ett minneskort förresten? O.o Men aja! Kommer nog bli en bra sista dag i Sverige för kvart i sex imorgon bitti ska vi samlas på landvetter, alooha :D

//Carro som borde packa istället för att skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0